BREZ VAS NI KAJ PREMIKATI!
Informacijska logistično – transportna rešitev ClickTrans Digital se osredotoča na uspešno koordiniranje in učinkovito sodelovanje med logističnimi sodelavci.
Cilji so:
- enostavna naročanja storitev prevozov,
- kvalitetni sprejemi naročil prevozov,
- učinkovita planiranja / organiziranja / spremljanja / zaključevanja transportov,
- varni prevozi ob pravem času, na pravem mestu in s pravim tovorom ter
- obračuni izvedenih transportov.
Ključna pa je orientiranost vseh sodelavcev k naročniku, kupcu, prejemniku. Procesna informacijska rešitev ClickTrans Digital vse to mogoča.
S ClickTrans Digital imajo vsi v transportnih aktivnostih, logističnih procesih in dobavnih verigah, resnično celovito, med seboj povezano, procesno informacijsko orodje, da je osredotočenost h kupcu / naročniku mogoča in predvsem uspešno izvedljiva v korist vseh udeleženih.
Naročniki Infotrans rešitev in storitev ste:
- dobavitelji logističnih storitev, logistični mrežni operaterji,
- transportna podjetja, distributerji, prevozniki, špedicije,
- proizvodnje (nabavna, dobavna / prodajna logistika, logistika vhodnih materialov, logistika med skladišči, notranja logistika industrijskega območja,…),
- storitvena podjetja (opravljanje storitev z voznim parkom) in
- podjetja, oddelki, pisarne ali posamezniki s kakršnokoli dejavnostjo katere osnova ali podpora je vozni park.
Uporabniki Infotrans rešitev ste:
- direktorji / managerji logistik v proizvodnjih in storitvenih podjetjih (operativno in plansko izvajanje logistik / prevozov / dobav);
- lastniki logističnih, transportnih podjetij (procesi, učinkovitost, strategije, planiranja);
- vodje oddelkov / pisarn (preglednost nad naročili, podpora operativnim sodelavcem, usmerjanje);
- disponenti, logisti, prometniki, dispečerji (prejem naročil, planiranje, izvajanje in zaključevanje prevozov);
- kadroviki (upravljanje z vozniki in njihovo dokumentacijo, razmerji);
- fakturisti / obračun (obračun opravljenih storitev, fakturiranje prevozov, kontrola kvalitete dokumentacije,…);
- informatiki (podpora digitalizaciji procesov, zagotavljanje informacijsko varnega poslovanja,…);
- referenti (vpisovanje naročil, urejanje, dopolnjevanje, posredovanje v planiranje.
- posredno tudi vozniki, vzdrževalci, izvajalci plačilnega prometa, skladiščniki.