Podpora potrjuje in utrjuje dobro odločitev za rešitve Infotrans.

Podporo za rešitve in storitve Infotrans nudimo vsem uporabnikom. Načini sprejema so opisani spodaj.

Osnovni pogoji izvajajanja so:

  • Podpora na podlagi pogodbe je izvedena pod ugodnejšimi pogoji. V primeru, da presežete pogodbeno dogovorjen čas se ta čas obračuna s pogodbenim popustom.
  • Podopora se enako odzivno in kvalitetno izvaja tudi v primeru, da nimate sklenjene pogodbe. Sprejmemo potrebo po podpori, takoj dobite oceno vrednosti predvidene podpore in jo po dogovoru potrdite ali uredite plačilo. Po zaključku podpore dobite poročilo z vrednostjo, ki se obračuna kot dobropis ali obveza za plačilo.

Podporna ekipa Infotrans je na voljo v vsakem trenutku, ko nas potrebujete!

Izberite in uporabite želeno pot podpore:

Zahtevek za navodila

(moduli, osnovna opravila, orientacija):

Želim izbrana navodila:

Spletni obrazec za podporo:

Podpora preko e-pošte:

Napišite vaše vprašanje ali situacijo z vašim imenom, priimkom in telefonom na e-naslov podpore: podpora@infotrans.si

Lahko pripnete tudi sliko zaslona situacije, pri kateri je potrebno pomagati.

Govorna podpora

preko telefona:

Telefon: (04) 231 60 79

Če še nimate programčka ISL Light Client za deljenje vašega zaslona...

Ko boste v kontaktu s podporo si boste omogočili še boljšo izvedbo podpore z uporabo varnega oddaljenega dostopa (pomoč na daljavo).

Pred izvedbo podpore si priskrbite in namestite priznan, razširjen, preprost in varen program ISL Light Client:

  • s klikom na ikono

        

Podpora vam bo seveda na voljo za kratka navodila.

Ostale poti za podporo, izboljšanje znanja,..

    1. Preko izobraževanja na Akademiji ClickTrans…
    2. Z izobraževanjem na vaši lokaciji (pokličite nas na (04) 231-60-78).

Delovni čas podpore

Monday

8 - 16h *

Tuesday

8 - 16h *

Wednesday

8 - 16h *

Thursday

8 - 16h *

Friday

8 - 16h *

Saturday

24/7/365 *

Sunday

24/7/365 *

* = (poslovno kritični primeri po sistemu 24/7/365 (pogodbeni dogovor)

Sprejem zahtevkov za podporo je ves čas preko spletnega obrazca, na e-naslov podpora@infotrans.si ali po telefonu v okviru termina.
Ekipa podporne obravnava in izvaja podporo v opisanih dnevih in časih.
Pogodbeni uporabnik koristi podporo po določilih pogodbe.
Nepogodbenim uporabnikom je podpora na voljo le v opisanem času po postopku:

  1. sprejem primera,
  2. ocena primera (potreben čas, vrednost),
  3. potrditev izvajanja podpore,
  4. izvedba podpore,
  5. potrditev izvedene podpore.
  6. obračun.

Zagotavljamo podporo izven delovnega časa (predčasni začetek, podaljšanje, 24h, 7 dnevno, celo letno) po določilih pogodbe o podpori.

Z nadaljevanjem obiskovanja teh spletnih strani se strinajte z uporabo piškotkov. več informacij

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close