5.4.2022 LOGISTIČNI KONGRES 2022
Podjetje Infotrans ponovno aktivno sodeluje na mednarodnem kongresu.
Partnersko sodelovanje z ZZI d.o.o.
V podjetju Infotrans zelo radi sodelujemo z drugimi podjetji in soustvarjamo partnerska sodelovanja. Tokrat v ospredje postavljamo sodelovanje z ZZI d.o.o. ZZI nudi pomoč pri odpiranju digitalnih poti do partnerjev in pametni avtomatizaciji procesov v logistiki, nabavnih verigah in postopkih z državo. POSLUJTE HITREJE, BOLJ PRILAGODLJIVO IN ENOSTAVNEJE eIzmenjava Elektronska izmenjava podatkov Elektronska izmenjava podatkov je samodejen prenos podatkov v standardizirani obliki, kjer se med poslovnimi partnerji izmenjujejo različni e-dokumenti. Taka izmenjava je osnova za hitro in učinkovito izmenjavo informacij brez napak med informacijskimi sistemi. Pri tem je pomembno vedeti, da je digitalna informacija ali elektronska oblika dokumenta v resnici izvorna oblika dokumenta, saj se v današnjem času vsi podatki nahajajo v računalniških sistemih. Delo s papirjem, faksi ipd. je delo s spremenjenimi oblikami in kopijami, pri pripravi katerih obstaja možnost, da pride do napak ali nepravilnih interpretacij. EDI storitve eIzmenjave zagotavljajo komunikacijo med našim programom Firma in vašimi partnerji, ki poslujejo tudi z elektronskimi naročili, potrditvami naročil, elektronskimi dobavnicami in eRačuni. Vašim uporabnikom so na voljo različni dodatni moduli, ki skrbijo za prejemanje in pošiljanje dokumentov preko različnih EDI ponudnikov. Prvotni dokument je običajno naročilo, iz njega pa sledijo še potrditev, dobavnica in […]
23.9.2021 Pantheon konferenca 2021
GLAVNA TEMA KONFERENCE: PANTHEON 11 – POVEZANO IN VARNO DIGITALNO PODJETJE. Na letošnji konferenci bodo predstavili novo generacijo PANTHEON 11, kjer varnost podatkov postavljena na prvo mesto. Evolucija nove generacije informacijskega sistema, odlikuje PANTHEON 11 z eno najvišjih stopenj varnosti. Gre za celovito varnost podatkov, ne glede na to, ali vaš program gostuje na strežnikih v oblaku, oziroma ga imate nameščenega na lastni infrastrukturi.
15.9.2021 Logistični kongres 2021
Logistični kongres povezuje vse deležnike na področju logistike. 8. mednarodni kongres »EUROLOG / Oskrbovalne verige v znanosti in praksi 2021« bo organiziran v sodelovanju z Evropskim Logističnim Združenjem (ELA).
11.9.2021 Srečanje prevozniških družin in prevozniških podjetij Slovenije 2021
Sekcija za promet pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije in Združenje za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije sta pristopili k izvedbi tradicionalnega dogodka »Srečanje prevozniških družin in prevozniških podjetij Slovenije«, ki se bo letos odvijal v Novem mestu, v soboto, 11. septembra 2021.
MEDNARODNI LOGISTIKI IN TRANSPORTU TER LOKALNI DISTRIBUCIJI ZAGOTAVLJAMO UČINKOVITO PROCESNO INFORMACIJSKO ORODJE
ClickTrans je informacijska rešitev / program za upravljanje transportov – (TMS – Transport Management System) ter omogoča izvajanje mnogih faz v dobavnih verigah (SCM – Supply Chain Management) Ključni so med seboj povezani procesni moduli Najava, Naročilo, Promet, integirano sledenje (pošiljanje nalogov in sprejem informacij o dostavi), Račun ter izbor podpornih modulov (primer: Cenik,…) in modulov po izbiri (primer: Obračun voznika,..). Le ti, povezani, edini zagotavljajo v realnem času, z natančnimi trenutnimi informacijami in možnostjo Analize podporo odločanju za učinkovito organiziranje transporta, njegovo izvajanje in vodenje ter zaključevanje ob pravem času, na pravem mestu in s pravo in kvalitetno pošiljko pri kupcu. ClickTrans je informacijsko delovno okolje, ki sega: od potreb in pričakovanj naročnika prevoza, skozi notranje planiranje, organiziranje izvajanja transporta do potrditve dostave blaga in s tem zaključka transporta. Ena od pomembnih naprednih logističnih kompetenc pa je, da ClickTrans omogoča, da so tovorna vozila optimalno polno naložena na poti dostave in omogoča, da so prevozna sredstva naložena tudi ob povratku. Sistem kot je ClickTrans za upravljanje transporta in dobavne verige pa ne pomeni le naročilo prevoza, prevoz in upravljanje prevoznih sredstev kot so težka tovorna vozila, prikolice, kombinirana vozila, osebna, specialna vozila in druga prevozna sredstva. Celovita rešitev za sistem upravljanja transporta in dobavnih verig kot je ClickTrans pomeni: poznavanje, obvladovanje in zmanjševanje stroškov (notranjih […]
Corona Virus sporožil nov val digitalizacije
Corona Virus sporožil nov val digitalizacije Infotrans v času Covid-19 posluje nemoteno in z moderno tehnologijo zaposlenim omogoča delo od doma. Pandemija novega Corona virusa je prisilila številna slovenska podjetja v delo od doma in s tem sprožila nov val digitalizacije. Povpraševanje po digitalnih rešitvah se je povečalo in upočasnilo internet. Številna podjetja, ki so v digitalizacijo vlagala že pred pričetkom epidemije so svoja orodja le še izpopolnila in pohitrila svoj delovni proces. Promet v času pandemije se je znatno zmanjšal. Manjša proizvodnja v tovarnah je zmanjšala število prevozov in posledično povzročila padec cen. Optimalno poslovanje je postala prioriteta številnih podjetnikov in zavedanje, da je lastno obvladovanje logistike velika prednost. Mnogi investirajo v digitalne rešitve problemov pri opravljanju transportov-tako imenovanih TMS( transport management system), eno takih orodij je tudi ClickTrans-sodobna digitalna rešitev za logistiko, distribuciji, transport, prevozništvo. Če razmišljate, kako svoje podjetje spraviti na moderno, brezpapirno poslovanje smo pravi naslov za optimizacijo vašega poslovanja.
Na kratko o GDPR
Na kratko o GDPR 25. maja 2018 se začne uporabljati Splošna uredba o varstvu podatkov – GDPR. Nadomestila bo nacionalne zakone o varstvu osebnih podatkov (v Sloveniji Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP). Področje varstva osebnih podatkov se tako enotno ureja po celotni EU, vsaka država članica pa mora določena vprašanja urediti z izvedbenimi akti. Nadzor nad slovenskimi upravljavci bo lahko izvajal tudi nadzorni organ iz druge države članice EU, zato bo izjemno pomembno “videti” čez meje Slovenije. Skladnost z zakonodajo o varstvu osebnih podatkov je pomemben del poslovne politike. Organizacije v ta namen prilagodimo svoja interna pravila o varovanju podatkov ter sprejmemo ukrepe za učinkovit nadzor in ukrepanje v primeru kršitev ter pripravimo oceno tveganja. Pri uvedbi in zagotavljanju skladosti sodelujejo: lastniki, vodstvo, direktorji (zavedanje, pooblaščanje, spremljanje, odločanje, poročanje ob vdorih) vsebinski skrbniki zbirk podatkov (zavedanje, izvajanje aktivnosti, poročanje) IT skrbniki (lahko zunanji ali notranji. zagotavljanje pogojev / platforme / opreme. Zaznavanje vdorov / ogrožanj (internih / zunanjih), alarmiranje, poročanje). pravnik (lahko zunanji ali notranji) operativni vodje (zavedanje o varni rabi podatkov, spremljanje izvajanja aktivnosti za varno rabo, zaznavanje in poročanje ob sumih). zaposleni, sodelavci (zavedanje o varni rabi podatkov, izvajanje aktivnosti za varno rabo, zaznavanje in poročanje ob […]

Logistični kongres 2018
Dobrodošli pri Infotrans enkrat letno na Logistični konferenci 2018, vsak mesec na Akademiji ClickTrans, vsak logistični/transportni dan v procesnih modulih rešitve ClickTrans, vsako aktivno uro / minuto skozi odzivno Infotrans podporo, nasvete, vpeljave ClickTrans. Na logistični konferenci 2018 pa se o e-CMR (elektronski CMR), v petek, 13. aprila 2018, na relaciji Koper – Slovenija – EU država, prepričajte s praktičnim terenskim pilotskim projektom izvedbe zahtevnega več-faznega transporta z elektronskim spremnim dokumentom pošiljke – elektronskim CMR (e-CMR). Infotrans z zaupanja vrednimi razvojnimi partnerji: – skrajšuje in ravna pogosto zavito in dolgo pot transportne dokumentacije in – povečuje čistost informacij transportnih dokumentov z elektronsnkim CMR – e-CMR. Nepredstavljivo? Da, če še organizirate logistiko in transport na papiru, urejevalniku besedila ali v elekronski preglednici. Nikakor ne, če uporabljate logistično/transportno informacijsko rešitev ClickTrans. Še posebej dobrodošli odgovorni, vodje, izvajalci: – proizvodne logistike (vhodne, izhodne, nabavne, dobavne, notranje) – ponudniki in naročniki logističnih / transportnih / skladiščnih, distribucijskih storitev. Prepričajte se v praksi in teoriji, – da smo za vas največja regijska razvojno / svetovalna informacijska ekipa na področju logistike in transporta, – da imate z nami povezano, brezšivno, celovito rešitev vse faze v procesu, – da delamo za vašo digitalizacijo logističnih in transportnih procesov. […]
Se spomnite avtomobilske reklame s sporočilom “Imam vse kar imajo veliki!”
Se spomnite avtomobilske reklame s sporočilom “Imam vse kar imajo veliki!” Naj na kratko opišemo aktualno zgodbo velikih, ki je v svoji osnovi zgodba Infotransa z vsemi s katerimi sodelujemo. Vir je mednarodno logistično združenje. “Namem združenega sodelovanja med IBM in MAERSK Maersk in IBM sta najavila namen sodelovanja za omogočanje učinkovitih in varnih metod za izvajanje globalnih globalnega trgovanja z uporabo blockchain tehnologije. Usmeritev novega sodelovanja je zbližanje industrij na odpirti globalni trgovalni digitalizirani platformi, ki ponuja zbirko digitalnih izdelkov in integriranih storitev. Platforma se že preizkuša z izbranimi partnerji, ki imajo interes za razvoj pametnih procesov za trgovanje. IBM prispeva usposabljanje in razvijajočo odprto platformo medtem, ko lahko vsi partneri in deležniki v globalni dobavni verigi lahko prispevajo in dobijo vrednost, ki se pričakuje. CLECAT, Europen association for forwarding, transport and customs services, Januar 2018″. Inforans piše podobno zgodbo v Sloveniji in regiji z mnogimi ekipami, posamezniki, podjetji in ustanovami, ki so prepoznali, da se lahko na roke dela vsakodnevne prevoze, z digitalno rešitvijo ClickTrans pa ustvarja dolgoletne deleže v blagovnih tokovih. Jo lahko uresničimo z Vami? Lahko! Pot je dostopna, dokazana in učinkovita. Dobrodošli. Ekipa Infotrans
GDPR in Infotrans z rešitvijo ClickTrans za vas
Rok za dosego skladnosti poslovanja je maj 2018. Kaj je pomembno in kaj ključno pri GDPR za uvedbo, dosego in ohranjanje skladnosti poslovanja? Pomembno je zavedanje zaposlenih in poznavanje / upoštevanje pravil oziroma postopkov. Ključno pa vodstveno / lastniško zavedanje, podpora, zagotavljanje virov za izvajanje in kontrola. Če zgornjega ni potem so 4 črke (G, D, P, R) s posledicami od 2-4 % odstotkov letnega prometa podjetja. Torej so pri podjetju z recimo 500.000 eur letnega prometa te 4 črke vredne okoli 15.000 eur kazni. Pa ne gre le za kazen, gre tudi za sloves na trgu, ki ima še večje finančne posledice za lastnike. V petek, 25. maja 2018 je predpisan rok, da je skladnost dosežena. To ni rok, ko se šele stopi na pot doseganja skladnosti ali opazuje aktivnosti drugih. Koliko časa še imamo, da se doseže skladnost? Malo. Skladnost se ne prižge s tipko in ne doseže s plačilom globe. Pomembno je, da poznate kako vam storitve in rešitve omogočajo ustreznejšo stopnjo skladnosti delovanja z GDPR. ClickTrans je namreč tehnološko in procesno sodobna informacijska platforma, ki podpira skladnost po regulative. Pot do skladnosti pa je skozi presojo stanja, poročilo in priporočila doseganje skladnosti. Nekaj izbranih informacij o […]

Skupaj na pot, k uspehu in do sreče tudi v letu 2018!
Ekipa Infotrans d.o.o. Igor, Gita, Rok, Miha, Andrej, Barbara, Doris, Mira, Alenka, Tina, Demi, Gregor, Aljoša, Igor M., Nejc, Aleš, Rok K., Rok M.

INFOTRANS – CIO forum – Konferenca INFOSEK 2017
Infotrans na varnostni konferenci INFOSEK 2017 Potrditev ključnih usmeritev razvoja v Infotrans za varovanje informacij v informacijskih rešitvah po določilih GPPR (General Data Protection Regulation). Tako bodo logistična, transportna in distribucijska podjetja dopolnila prizadevanja za poslovanje skladno z GDPR. Ekipa Infotrans ob aktivnostih v projektih digitalizacije logistike in transporta naslavlja in izvaja tudi spremembe in prilagoditve procesov, posameznih aktivnosti predvsem pa postopoma preobraža delovanje posameznikov, ekip in vodstev v dobavnih verigah (Supply Chain). Predvsem odnos vodstev do digitalizacije, s tem do sprememb v delovanju in predvsem podpora tem spremembam je izjemno ključno za doseganje visoke ali vsaj dobre stopnje učinkovitosti digitalizacij. Ko govorimo o managementu in lastnikih imamo v mislih in praksi predvsem postopne, kontinuirane in spremembe vodenja – Change Management. Te spremembe temeljno vplivajo na varnost delovanja, stabilnost poslovanja in odpornost podjetja na negativna dogajanja in prilagodljivost novim zahtevam. Največji dogodek v Sloveniji na področju informacijske varnosti – INFOSEK (29.11.-1.12.2017) je ponudil najnovejše trende in spoznanja, ki jih prinaša informacijska varnost, tako v slovenskem in evropskem prostoru. Poleg slovenskih predavateljev vsako leto gostijo tudi ugledne tuje strokovnjake. Infotrans je bil na konferenci prisoten v sekciji GDPR (General Data Protection Regulation) in v CIO formu – okrogla miza – Change Management […]